

V té době dostal od svého staršího bratra mini-bike a rázem okusil příchuť dvoukolové svobody.
Na střední škole koncem 60 let začal hrát na bicí a změnou svého vkusu začal malovat psychedelické plakáty a rockové hvězdy. O něco později odkládá paličky, aby se mohl soustředit na umění.
Kolem roku 1967-68 pár událostí naplno nastartovalo jeho zájem a motocykly. Jednou v
neděli když se vraceli z kostela domů, jej fascinoval chopper Harley WL, který jel po dálnici vedle jejich auta. Dalším podnětem byl kamarád z ulice, který doma v obýváku přestavoval svého Triumfa. Tyto dvě zkušenosti spustily Chrisův zájem dozvědět se o této vzkvétající scéně v jižní Kalifornii mnohem víc. Začal kupovat každé nové čislo Cycle Guide, který byl tou dobou jediným časopisem, ve kterém se objevovaly choppery a vlastní stavby. S nástupem časopisů jako Street Chopper, Custom Chopper a Easyriders začíná stejně jako David Mann pro ně vytvářet svoje obrazy.



Chris nebyl typem chlapa, který sedí jen tak někde bokem a maluje si svoje motorky. Byl vášnivým bikerem a účastníkem mnoha motorkářských akcí po celých státech.
V současnosti Chris maluje návrhy a vizualizace pro své klienty např. Chopper Street Build Off Bike. Dělá výtvarné umění na motorkářských a automobilových show a prodává výtisky prací ze svého ateliéru. Většinou
jsou to díla ze „staré školy“ jako „Chopper Sky“, „Desert Chopper“ a „Out West“ ať už podepsané nebo ne, vždy v omezeném nákladu.

